چگونه برای بهبود سلامت کلیه با کراتینین 6.5

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

چگونه برای بهبود سلامت کلیه با کراتینین 6.5

کراتینین 6.5 بدین معنی است که او در مرحله 4 مرحله، مرحله تشکیل فیبروز در نارسایی کلیوی قرار دارد. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند بدانند چگونه سلامت کلیه ها را با کراتینین 6.5 بهبود می دهند.

بیماران باید مجددا آسیب کلیه را برای حفظ عملکرد کلیه کبد متوقف کنند. در غیر این صورت، زمانی که GFR کمتر از 10٪ باشد، آنها تحت دیالیز قرار خواهند گرفت.

در حقیقت، سموم و زباله های بیشماری در بدن وجود دارد و سموم و زباله های اضافی به کلیه آسیب می رسانند و همچنین اثرات درمان های دیگر را کاهش می دهد. بنابراین بسیار مهم است که سموم و زباله های اضافی را پاک کنیم. درمان های سم زدایی حذف شده است به طور کامل برای از بین بردن انواع مواد اضافی برای ایجاد یک محیط داخلی خوب و سالم است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برنامه های خارجی با دو کیسه دارویی است. پودر داروهای گیاهی چینی به آنها کمک می کند. و دکتر بستگی به شرایط بیماری شما دارد تا درمان را اعطا کند، بنابراین شرایط بیماری شما دقیق است. بیماران باید به مدت 40-50 دقیقه در رختخواب بمانند و مواد فعال در داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنند. دو دستگاه کیسه اسموتیک را در اختیار شما قرار می دهد که به داروهای گیاهی چینی کمک می کند تا سریعا اثرات خود را بازی کنند.

داروهای گیاهی چینی می توانند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیوی ترمیم کنند. و اثرات خوبی بر مصرف عروق خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم و ​​غیره دارد.

همچنین درمان های دیگری برای ترمیم کلیه های آسیب دیده و بازسازی ساخت کلیه وجود دارد از جمله: حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان های حذف سم، درمان فشرده داغ، بخار درمان و غیره.

اگر شما علاقه مند به درمان طبیعی هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2434.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای بهبود سلامت کلیه با کراتینین 6, 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.